User PPP přes null-modem kabel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 20 03:27:15 CET 2004

lists at hosting50.cz wrote:

> Nastavil jsem log na: set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun command
>
> A tady je vystup ppp.log z klienta, bohuzel mi to nejak nic nerika:

> tun0: Command: default: set login ABORT NO\sCARRIER TIMEOUT 5 ogin:--ogin:

	Coz znamena, ze pred zahajenim PPP hanshakingu bude nejprve potreba se
na vzdalenem systemu prihlasit.

	Mam jiste pochybnosti, ze je system na druhe strane v takovem stavu.
Tyto pochybnosti zda se potvrzovat ...

> tun0: Chat: Expect(5): ogin:
> tun0: Chat: Expect timeout
> tun0: Chat: Send: ^M
> tun0: Chat: Expect(5): ogin:
> tun0: Chat: Expect timeout

	... neboli - ceka se, az ta druha strana napise sve "Login" coz ona
neudela, a to ani po pobydnuti.

	Myslim si, ze tam zadny takovy prikaz byt nema. Navrhuji pokracovat bez
nej.