User PPP přes null-modem kabel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 20 00:06:38 CET 2004

lists at hosting50.cz wrote:

> se. Vytvori se tun0 rozhrani, kde je napsano
>
> tun0: flags=8051<UP,POINTOPOINT,RUNNING,MULTICAST> mtu 1500
>         inet 172.20.10.1 --> 172.20.10.2 netmask 0xffffff00
>         Opened by PID 64039
>
> ale nepignu ani jednu ani druhou stranu. Nenasel by se tu nekdo, kdo by mne
> s tim pomohl? Idealne step by step.

	Step-by-step navod nikoli. Pouze radou.

	Nejprve je nutne overit, jestli je spojeni vubec pruchozi - tj.
nejlepe, zapnout logy od PPP (prikaz "set log local", videte potrebujete
nejmene LCP zaznamy, ale neskodi si prohlednout i IPCP, LQM, CCP a dalsi
- nechceme snad jen async a HDLC).

	Podle vysledku testu se teprve lze vydat ve zkoumani dvema zcela
nesouvisejicima cestama - bud' proste neni pruchozi ten kabel (vadny
kabel, vadne zapojeni kabelu, vadna konfigurace serioveho portu, vadny
seriovy port) nebo se nepovede PPP handshaking (nejaky problem s
konfiguraci PPP).

	Pokud se v tom LOGu nevyznate, poslete ho, az ho budete mit. Pro
zacatek staci jen z te strany, ktera navazuje spojeni.