Spark LAN WL-382F

Peter Pilka Peter.Pilka at frequentis.com
Mon Jan 19 13:52:06 CET 2004

Zdravim,

chcel by som poprosit o radu.
Mame LAN a sme pripojeny k ISP pomocou Spark LAN WL-382F Wireless 11b
USB adapter.
Proxy bezi s na stroji s Win. No a chcem tam spustit FreeBSD. Som uplny
zaciatocnik v tomto smere
a zatial sa mi nepodarilo rozbehat ten adapter pod FreeBSD. Instaloval
som Rel. 5.1. V HARDVARE.TXT
som toto zariadenie nenasiel a zatial som sa nezmohol na viac ako na
to, ze /stand/sysinstall a
tusim "configure additional network adapters". tam vsak okrem normalnej
sietovky xl0 (je to 3com)
vidim uz len seriove a paralelny port. Ziadne wi0 ani nic podobne. Ak
to spravne chapem, tak mi nezostava nic ine
len kupit podporovany HW. Pytam sa preto, lebo sa tomu nemozem vemi
venovat ale zase nechcem kamosov
co su na sieti, zbytocne natiahnut do kupy noveho HW, ak by to nahodou
nebolo treba.
za kazdu radu dakujem
p.s. : pozeral som v google a nasiel som podobnu otazku na niakom
oktobrovom mailist-e niekde v UK ale bez odozvy.
ramel