Re: Namapování portu z interní IP na specifickou IP:PORT přes další rozhranní....

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Sat Jan 17 19:02:29 CET 2004

S tim OPEN jsem to nemyslel doslova, ale v principu je myslim skoro tak,
CLIENT, SIMPLE, CLOSED a ostatni jsou uz opravdu o necem jinem.
Transparentni proxy jsem chtel i kvuli naslednemu "zadnemu nastaveni" proxy
v prohlizeci.
Problem jsem uz vyresil, bylo to absolutne v necem jinem....ja totiz mel
napsane gateway_enabled, misto gateway_enable .... ;o)))
Stacilo dat sysctl -a | grep forward a hned jsem videl, co se deje. Prisel
jsem na to sice trosku sloziteji pres TCPDUMP a za pomoci kamarada, ale mam
to...
Dekuji za vecne pripominky, i to mne neco naucilo.

BK