smart nefunguje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 16 18:59:38 CET 2004

Radim Kolar napsal/wrote:

> smart nefunguje. jeste jsem nevidel disk, ktery by byl bad a hlasil to -
> nemyslim predim, ale alespon potom.  Mam jich tu nekolik. jedine cemu z tech

	Ja ho mam. Cas predikce vyskytu zavady hlasi "FAILING_NOW" coz odpovida
realnemu chovani toho disku. Bohuzel, nemel jsem moznost se podivat, co
hlasil PRED TIM, nez zdechnul.

> muzu par vzorku poskytnout. Jinak v jakemkoliv bazaru je dostanete zdarma,
> domluvte se s nima az jim nekdo prinese zkazeny disk...

	Tim dostanete disky uz vadne - my potrebujeme disk, ktery JESTE vadny
neni, ale brzo bude ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz