Namapování portu z interní IP na specifickou IP:PORT přes další rozhranní....

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 16 11:48:38 CET 2004

Břetislav Kubesa wrote:
> [...]

	No, to je samozrejme, nesmysl. Pokud tento protokol nevylucuje pouziti
prekladu - coz, zda se, nevylucuje, je prirozenym resenim teto situace
proste rovnou komunikovat na cilovou adresou 213.175.38.59 a zbytek
nechat na prekladu, ktery tam, predpokladam, stejne potrebujete ...

	Predpokladam, ze tuto, zcela nejednodussi moznost, jste nevyzkousel.

	Rozfungujte nejdriv preklad (tak aby fungoval, treba, pro browsery a ty
dokazaly "lezt" na WWW stranky -  a az to budete mit - zkuste tu
aplikaci. Ja odhaduji, ze bude fungovat take.

	Tedy, rozumime  si, ze ona aplikace ke "klient", ktery se nekam spojuje
a nikoli "server" na ktery se nekdo spojuje ...

> Transparetni proxy jsem tam zkusil davat jako dalsi pokus (nejdrive pouze
> FWD ve firewallu, potom NATD, potom jeste jsem pridal TPROXY), protoze by
> mela menit informace v hlavicce paketu, coz IPFW FORWARD udajne nedela.
> Sit 192.168.0.* je lokalni, server ma druhou sitovku 192.168.100.107 - ta je
> urcena pro pristup k providerovi a ten nas pak predava dal ven - my pak
> vystupujeme pod dalsi adresou, pres kterou je servr pristupny z venku -
> napr. 62.56.62.1. U providera je vse v poradku. Nevim jak to je u nej, ale
> zrejme se jedna o cascading. (PROXY za PROXY).

	Aha - vy nemate vubec prime pripojeni do Internetu (jak jste psal), ale
pouze do nejake privatni site. No, to je dost zasadni informace, nato,
abyste ji zamlcel ...

	Presto si myslim, ze to na me rade nic nemeni. ZKuste to, uvidite.

	Samozrejme, muze se stat, ze to fungovat nebude i tak ...