RE: Namapování portu z interní IP na specifickou IP:PORT pøes další rozhranní....

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Jan 16 11:48:53 CET 2004

No tim si nejsem jisty, pokud treba Multicache funguje jako DC v aktivnim rezimu, muze to byt pricina.
Redirekce portu ale byla provedena spatne.
Princip je nasledujici:
Vnejsi svet vidi jen firewall, pokud multicache potrebuje aby svet videl primo PC s nim, tak se nepreklada na firewallu z vnitrniho IP na vnejsi, ale z vnejsiho na vnitrni, pricemz IPadresa firewallu se neuvadi a pise se jen cislo portu.

Ondra