ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 15 17:59:26 CET 2004

Petr Řehoř napsal/wrote:

> Nepomoze na tohle S.M.A.R.T ?  Nedavno se objevil v portech, zkusil
> jsem ho nainstalovat a o discich toho rekl hodne. Bohuzel jsem nemel
> cas pokusit se porozumet tomu co rika (mam to na seznamu ukolu pro
> pripad, ze bude vsechna prace hotova :-)

	Teoreticky presne od tohohle je.

	Ale nevim jak dobre je ve FreeBSD implementovana jeho podpora, a,
zadruhe, mam dojem, ze je do znacne miry ponechani na implementaci
(firmware v disku) co presne hlasi a kdy.

	Mam to taky na "TODO" listu.

	Ale blbe se to testuje - neumim disk presvedcit, ze se ma tvarit jako
by mel za chvilku zkolabovat ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz