kodovani UTF-8

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Jan 15 11:46:43 CET 2004

Omlouvam se, bral jsem jako samozrejmost, ze cestina je nastavena dobre.
Teda aspon si myslim.
LANG=sc_CZ.ISO8859-2
ls -l vypisuje vsechny soubory
Ted si neuvedomuju, jestli teda ty soubory nebyly na FAT, ale i tak mam tu
FATku namountovanou s potrebnymi parametry.
Nejsem ted u toho stroje, tak presne nevim, jake jsou, ale byly opsané z
navodu na www.freebsd.cz

Zbynek