Quoty na disku

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Jan 14 11:38:45 CET 2004

On Wed, Jan 14, 2004 at 10:07:34AM +0100, Ondra Koutek wrote:
> Tohle se obvykle vyskytne pokud uzivatel mel jiz na disku vic dat. Nikdo mu
> je nesmaze, jen je tam ma, a dalsi neprida, dokud neodmaze pod limit. Pak uz
> by se quota mela chovat korektne.

Omlouvam se za preklepy :-)
Nejsem si jist zda jsem to pochopil spravne. Uzivatel tam zadna data
nemel, jen . soubory. Login jako takovy nema povolen, zapis je mozny jen
pres sambu.
kdyz jsem to testoval, tak zapis byl povolen, prestoze quota byla hodne
prekrocena.
Paradoxem je, ze win explorer ukazuje volne misto podle cele patrisny,
tedy v mem pripade /home (/dev/ad0s1h)
Viz fstab:
/dev/ad0s1h		/home		ufs	rw,userquota		2	2
Pouzivam FreeBSD 4.9-STABLE.
Pomuzemi nekdo?
> Pri teto souvislosti bych se rad zeptal, je mozne nekde v MySQL limitovat
> velikost database?

Zbynek
--
Bizarreness is the essence of the exotic