Samba

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Jan 14 09:18:29 CET 2004

On Wed, Jan 14, 2004 at 08:18:50AM +0100, Radek Pokorný - CDSoft wrote:
> Ahoj vsem,
> ladim nastaveni samby a neni mi jasne, jestli optimalni nastaveni ( z
> hlediska rychlosti) je stejne pro vsechny stroje nebo se musi pokazde
> ladit zvlast? Existuje nejake univerzalni nastaveni smb.conf? Pokud ano,
> proc je v zakladnim konfiguraku vždycky to orezane?
> Diky za odpovedi.
Pokud jsou stroje huzne po HW strance a mas sambu ze zdroje, tak budes
asi muset kompilovat na kazdy stroj zvlast. Pokud alespon vis, ze napr.
procak bude vzdy stejny, tak si udelej package s tema vlastnostma co
potrebujes, i.e. make package a sam si zvolis co potrebujes. Napr.
podporu ssl, acl, atd.
Urcite bych nespolihal na default konfigurak, ten ti zajisti jenom aby
to fungovalo. Jinak asi nam smb.conf
> Radek

Zbynek

> --

Carelessly planned projects take three times longer to complete than
expected.  Carefully planned projects take four times longer to
complete than expected, mostly because the planners expect their
planning to reduce the time it takes.