Jak na instalaci FBSD+win?

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Tue Jan 13 09:47:04 CET 2004

> mam nainstalovany win2k a linux. Misto linuxu bych chtel instalovat
> FBSD, ale fdisk pri instalaci nepozna linuxovy partitions,
> protoze, jak jsem zjistil, v jadre GENERIC neni podpora ext2fs
> zakompilovana. Taky je je problem, ze linuxove oddily jsou uvnitr
> extended partition a fdisk je proste nevidi.
> Nerad bych si zmrvil ty win (potazmo cely disk), tak se chci zeptat,
> zda-li nekdo vi, jak z toho vybruslit?

FreeBSD s rozdelenim disku pracuje jinak nez Linux. Ke svemu zivotu
potrebuje (alespon) jednu primarni partition (ve FreeBSD terminologii
se to jmenuje slice) a v ni si vytvori vlastni oddily (ve FreeBSD
terminologii partition).

Musite si proto reorganizovat disk tak, aby vam vzniklo volne misto
pro primarni partition - treba zrusit tu extended, pokud v ni byl
jenom ten Linux.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz