IPFW a modulovani toku v case

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Mon Jan 12 18:26:51 CET 2004

On Mon, Jan 12, 2004 at 05:44:21PM +0100, Jiri Calda wrote:
> Zbynek Houska wrote:
>
> >, podporu dummynetu mam v jadre, ale lze tim docilit mudlaci v
> >case? Napr. od 07-17 se nelze pripojit na urcitou IP?
> >

> Ne, ale cronem lze reloadnou ruzne firewally. Keyz to je staticke tak je
> trivialni.

Nemam s tim moc zkusenosti, rad se priucim. Pocitam,z e vice se dozvim z
man dummynet ci jsou i jine zdroje?
Popr. pokud vy neco podobneho pouzivate, rad se podivam "ukazkovou"
konfiguraci.

> Jirka
>
> --
Zbynek
--
"I played lead guitar in a band called The Federal Duck, which is the
kind of name that was popular in the '60s as a result of controlled