bsd zacatecnik, dotazy

Radim Kolar hsn at asura.bsd
Sun Jan 11 17:16:20 CET 2004

> Skor ako Vam budem odpovedat na Vase otazky, musite si spravit domacu ulohu !
> Ta spociva v dokladnom prestudovani dokumentov, ktore sa nachadzaju v:
dokumenty jsem si precetl, irc taky neni k zahozeni, rozhodne je to lepsi nez
google.
> Dalej Vam velmi doporucujem si nainstalovat FreeBSD z rady 4.x.  Takze
> posledne je FreeBSD 4.9-RELEASE.
mne bylo doporuceno nainstalovat 5.2rc1 protoze je to skoro to samy jako
finalni verze ktera obvykle vychazi do tydne a az vyjde finalni verze, tak si
udelat cvsup a make world. cvsup jsem udelal vcera a zmen v source tree
RELENG5_2 bylo minimum oproti RC1. Krome toho pri cteni dokumentace jsem se
dozvedel ze nejlepsi upgrade z 4 na 5 znamena vsechno smazat, coz se mne nechce
zbytecne absolvovat.
> Vela uspechov s FreeBSD.
diky