router# setiathome

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 11 09:10:24 CET 2004

Cizek Milan wrote:

> ve volne chvili jsem si prelozil z portu astro/setiathome/ (aktualni
> 3.08_3), kdyz se ale pokusim o spusteni, dostanu nasledujici hlasku:
> /usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libc.so.4" not found.
> Predpokladam ze se jedna o nejakou starsi verzi knihovny. Jak to? Mel
> jsem dojem, ze pokud neco nainstaluji z portu, tak se prelozi s aktualni
> verzi, popripade si nainstaluje pozadovanou knihovnu v ramci zavisloti.
> Muzete mi nekdo poradit, k cemu knihovna patri (ze by libiconv?) nebo
> spise jak prelozit seti na konkretni verzi knihovny? Diky.

	Jestlize to bylo prave prelozeno - a na tom stroji na kterem se to
pousti - je krajne nepravdepodobne, ze by se to (az pri spusteni)
odvolavalo na chybejici knihovnu.

	Bud' se nespousti to, co bylo ted prelozeno, ale neco starsiho, nebo se
to neprelozilo ted ale driv.

	Mimochodem, ke konkretnimu systemu je vhodne mit take prislusny strom
portu. Jinymi slovy - kdyz se, napriklad, pres CVSUP udrzuje STABLE, je
treba udrzovat i strom portu ...