Problem s WLAN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 9 16:21:43 CET 2004

Robert Vojcik wrote:

> Mam problem s rozbehanim karty na FBSD 4.8
> Pri bootovani mi system kartu vobec nespozna...
> Mam WLAN PCI kartu D-com wl-360 s intersil Prism chipsetom, podla
> vsetkeho by mala fungovat v pohode na wi drivery ale system ju vobec
> nevidi...

	Treba proste neni podporovana.

	Jak uz tady padlo asi desetmilionkrat, rozumne odpovedi vas cekaji,
pokud rozumne polozite otazku. To v tomto pripade znamena ZCELA EXAKTNE
identifikovat zminenou kartu. To znamena dodat jeji vendor-ID a
device-ID, ze ktereho lze urcit, zda je vubec podporovana ci nikoliv.