2 problemy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 9 10:59:55 CET 2004

Divacky Roman wrote:

> mam dva problemy a rad bych vedel jestli jste to nekdy tsaky zazily
> popr. v cem to je..
>
> 1) hrozne dlouho (20 sekund?) mi startuje syslogd, ale jen pri bootu
> kdyz ho spoustim normalne tak se spusti hned

	Kdyz se v siti na neco musi cekat "hrozne dlouho", ale "nakonec se to
povede", je spravna odpoved, s vysokou pravdepodobnosti, "DNS".

	A protoze tady se to vyskytuje jen pri startu, overil bych, zda pri
startu ma pocitac schopnost resolvit. Kdyby byl napriklad firewall
defaultne uzavren, tak by schopnost resolvit nastoupila az do okamziku,
kdy se nahraje rc.firewall ...