FBSD a Netware

Miroslav Chlastak Chlastak at goasedlcany.cz
Wed Jan 7 08:04:01 CET 2004

> 	TX underrun znamena, ze pote, co karta zahajila vysilani nestihl host
> system dodavat data dostatecne rychle, takze vysilani bylo nutne
> predcasne ukoncit.
>
> 	Globalne to znamena, ze HW v konkretni konfiguraci nestaci na pozadavky
> na nej kladene.
>
> 					Dan

Zajimava informace. Bohuzel nechapu, proc dany HW nestaci na pozadavnky na nej
kladene. I kdyz prepnu sitovky do 10Mb half-duplexu, tak se to nezmeni. A ze bych
ho nejak pretezoval? Ono staci s z namapovaneho disku netware na stanici
stahnout 60KB soubor a uz se to zasekne. Ale jak jsem napsal, dela to jen u
nekterych souboru/aplikaci. K tomu HW. Na stanicich mam dostatecne silnou
konfiguraci na to, aby fungovalo (P4-2,5GHz, 256RAM, 100Mb net).Router je zatim
provizorni (P100), ale strara se jen o propojeni 2 siti (pricemz na jedne siti mam
pustenou prozatim jednu stanici). Je pravda, ze to premosteni 2 siti neni moc
elegantni zpusob, ale jiny zpusob jak se pripojit k netware me nenapada.

Mira