FreeBSD a KDE

Tomas Baca btom at fei.sk
Tue Jan 6 23:21:36 CET 2004

Skus :

xf86cfg -textmode

Nastavis:
1, mys
2, klavesnicu
3, monitor
4, kartu ->  nechces karty z databazy, ale vesa na tom by ti to malo zbehnut
5, screen -> zvolis kartu, monitor, far. hlbku s tym sa musis vyhrat kolko ti zvladne
				tvoja karta. rozlisenie mozes dat aj vyzsie pri starte X sa testuje ake sa 				  zvlada.
6, layout
7, zapises zmeny. tym koncis.

Potom v shell_e napises X a stisknes Enter :)

vypisu sa ti hlasky z XFree ak to nestihnes precitat najdes ich aj vo /var/log/XFree...
ak ti X_se nezbehnu tam mas napisane preco.
Ale podla vsetkeho by mali.

Dalej vygooglujes aky driver potrebujes na tvoju specialnu kartu a pokusis sa to zbehnut
s nim. Ak ho nenajdes budes sa musiet uskromnit s vesa mne to bezalo na 1024X768.

Vela stastia.