FreeBSD a KDE

Tomas Baca btom at fei.sk
Tue Jan 6 20:16:58 CET 2004

No to mas tak.

Na hrubo mozes XFree nakonfigurovat cez
xf86cfg, alebo xf86config
ja osobne pouzivam
xf86cfg -textmode
vsetko nakonfiguruj odporucam najskor standartne nastavenia graficku kartu vesa, ...
uloz nastavenia. a spusti X. Ak je vsetko spravne nakonfigurovane mali by sa ti rozbehnut X.
Zrusis ich Ctrl + Alt + Backspace.

Dalsie zmeny riesim priamo v konfiguraku XF86Config.

Dalej do /usr/local/etc/rc.d/
vyrob script na spustanie kdm.
kdm konfigurujes v /usr/local/share/config/kdm