KDE a FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 6 19:22:31 CET 2004

Clavs wrote:

> Po nainstalování mi funguje FreeBSD pouze v textovém režimu může mi někdo pomoci jak spustit FreeBSD v grafickém režimu.

	Na rozdil od Windows, FreeBSD (a i nektere jine UNIXy) nemaji zadne
integrovane graficke prostredi.

	Muzete si ale nejake doinstalovat. Mezi naprosto nejrozsirenejsi patri
XFree, takze, navzdory tomu, ze jste se nezminil ceho chcete dosahnout,
vam doporucuji nastudovat a posleze nainstalovat toto.

	Na rozdil od Windows, XFree neobsahuje nativne zadny desktop - manager.
Musite si vybrat a nainstalovat jeden z mnoha dostupnych. Protoze jste
naprosto nenapsal, co se vlastne chcete pokusit dosahnout "mit graficke
prostredi" je prostredek - nikoli cil), nelze vam zadny z nich doporucit.

	Kazdopadne, prostudujte FreeBSD handbook, ktery se teto problematice
venuje. Pokud vam I POTE bude neco nejasne, ozvete se - s konkretnimi
otazkami. Nekdo vam urcite poradi.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz