mod_php4 a php4-cli

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Jan 5 19:28:29 CET 2004

# pav at oook.cz / 2004-01-05 15:59:51 +0100:

> Ano, lze to, nainstalujte si port lang/php4

    Nebo, pokud pokud napr. nechcete v php-cli sessions_* funkce a v
    mod_php zase nepotrebujete pcntl, nainstalujte s
    -DDISABLE_CONFLICTS. jedna se jenom o par ptakovin jako php-config.

    Tohle muze vypadat jako hloupost, ale napr. ja mam opravdu na cli a
    modul dost rozdilne pozadavky, a vzhledem k tomu, ze ten stroj
    dostava dost na prdel (web server), potrebuju setrit na velikosti
    procesu apache kde se da.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html