Konfigurace VPN

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Mon Jan 5 08:40:54 CET 2004

>  > Stacilo mpd prekonfigurovat, aby neprideloval IP adresy s nulou
>  > na konci (a podobny problem bych cekal i u 255) a vse zacalo
>  > fungovat k plne spokojenosti.
>
> 	To, ze to nefunguje je mene prekvapive nez kdyby to fungovalo.
>
> Host number 0 a -1 se preci pridelovat nesmi ...

To plati podle me pouze ve specifickem pripade, kdy ma subnet masku
255.255.255.0 (a je to zajimave jen pro stroje pripojene primo k
tomuto subnetu). Ale ja jsem prideloval IP adresy s maskou
255.255.255.255 z bloku ohraniceneho maskou 255.255.255.0 ktery
nebyl pouzit pro LAN, takze je podle me pouziti host number 0 a -1
legalni.

Petr