Mysql

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Sun Jan 4 01:52:38 CET 2004

Ahoj vsem,

nainstaloval jsem na FreeBSD Mysql v4 . Vse funguje jak ma, az na mensi drobnost a to sice ze se nelze pripojit z jinych PC.. Pokusim li se pripojit pomoci telnetu na port 3306 dostanu hlasku "Host '192.168.10.2' is not allowed to connect to this MySQL server".

Server ma ip 192.168.10.1 .. zajimave je, ze pokusim li se primo an serveru pripojit s mysqladminem na ip 192.168.10.1 napise mi to hlasku, ze spojeni selhalo a ze se nelze pripojit. Porad jen hledam a hledam a stale nic. :o( Nevi prosim nekdo v cem by mohl byt problem? Dekuji za radu. - jinak kdyz nastavim prava v tabulce mysql pro pripojeni roota z IP 192.168.10.2 tj stanice tak to take nefunguje. prava aktualizovana dokonce ani mysql.server stop a start nejde :/

wnt