management UPS od APC

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Dec 30 11:40:27 CET 2003

Matej Kozub wrote:
> Tento software zial nepoznam a ani ho momentalne
> nemozem vyskusat, lebo nemam pri sebe to APC,
> ale chcel by som sa este opytat, ci to dokaze
> rebootovat UPS (pouzivam to na dialkovy restart,
> zamrznuteho kompu), ktory je zapojeny na tej
> istej UPS.

	To take trochu zalezi od konkretniho typu UPS, respektive, jejiho
komunikacniho rozhrani.

	Pokud umi "SMART" protokol a pokud pozadovanou funkci vubec umi, pak by
nemel byt problem ji restartnout i kdyby to zadny bezne dostupny program
neumel (protoze SMART protokol je obycejny seriovy drat a na UPS se
mluvi pismenkama - treba ZZ ji vypne ...)