FTDI FT232BM a FreeBSD

Ondřej Tůma konference at webjet.cz
Sun Dec 28 20:23:56 CET 2003

Dobry den,

mam jeste pitomejsi problem, v jadre mam podporu jak uftdi tak ucom, po
startu fbsd, respektive po nalezeni redukce se ji normalne prideli ucom0, ale
ja prez nej nemohu komunikovat. Mam tuto redukci kuli gprs prez siemens MT
50.

V linuxu mi pppd chodi, ale pod fbsd 4.9 nee, ani ppp. Resp.:

pppd mi hlasi: input/output error

a ppp: bad file descriptor

teda, ono se to napoprve podari, ale dal pak ne, a protoze ten siemens neni
zas tak dokobalej, tak vetsinou zacne odpovidat az na druhej pokus, takze mam
vlastne smulu. Prez linucha mi to faci ok. Vubec netusim cim by to mohlo byt,
ale mezi prvnimi pokusy byla i detekce modemu pomoci kppp - prvni pokus
uspech, pak opet chyba.
Pristupovat na modem sem zkousel jak prez primo /dev/ucom0 tak prez symlinky
/dev/cuaa4 /dev/modem - oba ukazaují na ucom0 :( vse se chova porad stejne.

Dik za typ, kopnuti do zadku, nebo jeste lepe za radu.

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
  hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz
ICQ: 107760454    MSN: mcbig_cz at hotmail.cz    JABBER: mcbig at jabber.cz