nedekuje ed NIC

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Sun Dec 21 14:07:50 CET 2003

Ahoj
u ed ovladacu a starsich stoju obcas byva problem s IRQ
takze doporucuju , pokud se da na karte nastavit IRQ a port, tak tak
udelej :)
a pak do
/boot/device.hints pridej prislusne udaje
vypada to nejak takhle ..

hint.ed.0.at="isa"
hint.ed.0.disabled="1"
hint.ed.0.port="0x280"
hint.ed.0.irq="10"
hint.ed.0.maddr="0xd8000"

dal je jeste potreba povolit to tvoje prirazeni pomoci

hint.ed.0.disabled="0"

pokud se to na karte nastavit neda, zkus zjistit v jinem OS, jaky IRQ a
port pouziva (a dat do device.hints)
pripadne obcas pomuze prehodit kartu do jineho slotu
kdyztak muzes jeste kouknout na google, nebo handbook,
tusim ze bytam k tomu ed mely byt nejake pripominky

mik