problem po upgrade 5.1 > 5.2 RC1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Dec 14 14:40:41 CET 2003

martin vana wrote:
> po upgrade z 5.1 na 5.2 mi zacal zlobit system, hlavne se to tyka disku:
> prikaz mount mi vypise toto :
> /home/vana#mount
>  on  ()
>  on  ()

> a pokud dam fsck:
> /home/vana#fsck -y
> /libexec/ld-elf.so.1: fsck: Undefined symbol "execvP"

	Obe chyby jevi se byti nesouladem mezi ruznymi casti systemu - mezi
jadrem a utilitami pripadne knihovnami.

	Jestli je to chybne provedeny update nebo chyba 5.2 RC1 to nevim.

	Druhou ze zminenych chyb jsem potkal take a zmizena po "make update
buildworld installworld" (ja udrzuji na jednom pocitaci CURRENT) - z
toho tedy nelze poznat, jestli to byla chyba RC1 nebo jestli to ve
skutecnosti vyresila ta nova instalace ...