ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Petr Palacký petr at palacky.net
Sat Dec 13 19:22:39 CET 2003

Coz o to, zalohy mam, ale spat mi neda ta skutecnost, ze to vyzralo jen
soubory - jeste jsem se s tim nesetkal - kdyz ztrata dat tak i vcetne
adresaru, to da rozum...

Ten vypadek mel samozrejme za nasledek tvrdy restart, ale i tak jsem mel za
to, ze UFS je celkem odolne (diky tomu jsem prave volil *BSD a ne Linux a
jeho e2fs/e3fs/reiserfs)

On Sat, 13 Dec 2003 12:05:46 +0100, Dan Lukes wrote