ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Petr Palacký petr at palacky.net
Sat Dec 13 11:41:56 CET 2003

Doslo k vypadku proudu a po restartu systemu (FreeBSD 5.1) se mi zacal divne
chovat disk (UFS):
(jedna se o druhy - ciste datovy - disk, systemovy - prvni - je v poradku)

- v poradku se namountuje
- je na nem cela a kompletni adresarova struktura (vc. vsech prav)
- CHYBI VSECHNY SOUBORY
- pomoci label editoru (pres sysinstall) neni na tomto disku nic videt
- "df" hlasi vyuziti na 1% (puvodne cca 80%)
- fsck nevidi zadny problem tudiz nema co opravit

Nechapu, ze adresare zustaly, ale soubory jsou pryc.

Ma nekdo predstavu o co muze jit, prip. jak se s tim da nalozit?
(Podotykam, ze hackersky utok ci zertik nehrozi z venku ani zevnitr).