cestina a X

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Dec 11 10:07:04 CET 2003

Pokud si X nastartuju pomoci startx, vsechno mi funguje spravne. Vcera jsem
zkusil spustit xdm a objevil se mi zajimavy (alespon pro mne) problem. V
xtermu a v neditu mi nefunguji pismenka, ktera nejsou v ISO8859-1.
Font je spravny, protoze pri vypsani nebo otevreni text. souboru s
diakritikou se vse zobrazi spravne. Klavesnice se zda, ze taky posila
spravne kody - xev zachytava zpravy pri obou zpusobech spusteni X (startx,
xdm) stejne. vypis xset -q je v obou pripadech identicky, v ENV jsou rozdily
dva (ted nevim presne ktere), ale vliv na chovani klientu nemaji.¨
FreeBSD - 4.9 STABLE
XFree86 - 4.3.0 (prelozeno z aktualnich portu)
XFree86 - clients přeloženo s WITH_SETUID_LUIT=yes

Zbynek