vypnutí systému

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Wed Dec 10 13:38:12 CET 2003

Povoleni prikazu jako halt, shutdown apod.  vybranym, duveryhodnym :-)
uzivatelum resim pres sudo.

Mira

Zbyněk Burget <zburget at miastudio.cz>@freebsd.cz on 12/10/2003 01:11:33 PM

Sent by:    users-l-bounces at freebsd.cz

cc:
Subject:    vypnutí systému

Zdravim vespolek,

narazil jsem na jeden drobny problem, ktery jsem dosud nepotreboval, ale
ted
by se to hodilo...

Muzu nejak userovi povolit vypnuti nebo restart systemu?
je jasne, ze primo init 0 volat nemuze, ale proc mi prikaz halt hlasi, ze
"Operation net permitted", kdyz ho ma pravo spustit kdokoliv?

A jeste jeden dotaz - je nejaky rozdil mezi init 0, reboot -p, (v tom, co
vsechno se provede).
... a nemylim-li se, prikazy halt, fasthalt, reboot a fastboot jsou
identicke (jsou v systemu vsechny jen z duvodu zpetne kompatibility?)

Zbynek