kompilace kernelu z FBSD5.1 - solved

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Dec 8 13:59:31 CET 2003

V po, 08. 12. 2003 v 13:52, Zbynek Houska píše:

> Uz to tu bylo parkrat receno. Problem je v tom, ze FBSD funguje jinak
> nez linux a tady ta podpora SCSI potreba je.

Ehm, a v Linuxu potreba neni?

> To same plati treba s ISA
> podporou. Ac ji na desce nemam tak ji potrebuju mit v kernelu pro nejake
> funkce.

Ale to vite ze ji tam mate. Akorat nemate sloty na ISA karty.
Ale ta sbernice tam porad je a jsou na ni veci jako klavesnice,
disketova mechanika nebo seriove a paralelni porty.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity