viac default routov

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Wed Dec 3 16:57:02 CET 2003

Dan Lukes wrote:

>     To je chyba v logice.
>
>     Pro odchozi paket se NEJPRVE vybere kam bude bezprostredne
> odchazet - a z toho teprve vyplyne, pres jaky interface odejde.
>
>     Z toho je tedy zrejme, ze ruzne interface nemohou mit dva ruzne
> default route. Ostatne, pojem "interface ma route" je vubec nesmyslny.
>
>     Zkuste popsat co chcete dosahnout - treba se najde nejake reseni
> jak ...
>
>                     Dan

No chcem dosiahnut to aby pakety ktore prichadzaju cez jeden stavovy
filter aby sa vracali k nemu a
tie co idu cez druhy aby sa vracali cez ten. Pricom jeden firewall je na
podsieti 192.168.1.0 a druhy na
podsieti 192.168.2.0
Takze s toho my vislo ze pre kazdy z tych interface, alebo lepsie
podsiete potrebujem iny default route ktorym je vnutorna adresa toho
firewallu, alebo nieco podobne.

Steve