Zmena MAC adresy

Martin Nuc martin at nuc.cz
Thu Dec 4 15:55:11 CET 2003

Co ja o tim vim, tak to je mozny jen u některých sitovek. Doporučuji nejdřív
zavolat ifconfig em0 down, pak vymazat arp table atd, nastavit mac a
ifconfig em0 up. Jinak existuje program MAC changer, který umi menit u wifi
sitovek, jestli umi i u normálních to nevim. Jinak zkuste zapnout ettercap,
ten si totiž meni MAC adresu sam. Pokud se mu to povede, budete si jisti, ze
nemate nejakou co to ma zakazany a vůbec, ze to nějakým zpusobem jde.

Jinak ifconfig ether xx:xx:....  nejde?? Nejsem ted u freebsd, takze to muze
byt jinak.

	Martin Nuc