Zmena MAC adresy

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Dec 3 14:48:37 CET 2003

On Wed, Dec 03, 2003 at 02:34:51PM +0100, Marek Sulovsky wrote:
> Opetovne nastavovani IP jsem zkousel jiz drive a nepomahalo. Ted jsem
> tedy zkusil nejprve arp -d -a a pote zkusit nastavit IP, coze take vedlo
> ke stejnemu vysledku, jaky jsem popisoval a v opacnem poradi to take
> bohuzel nepomohlo.

V pripade, ze je takyto box zapojeny do Cisco Catalyst switcha, alebo
nejakeho routra, tak vacsinou po zmene IP adresy staci vytiahnut
ethernet kabel na dobu, aku ma interfejs nastavenu na keepalive
(standardne je to 30 sekund, da sa vypnut pomocou 'no keepalive' na
interfejsi). Vtedy sa z arp tabulky routra zmazu zaznamy o tej IP
adrese a MAC adresach ktore sa cez ten interfejs naucil.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail