Problém s porovnaním súborov

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 3 14:04:37 CET 2003

Juriš Maroš napsal/wrote:
> Potrebujem porovnať obsah dvoch adresárov (Aplikácia verzus záloha)
> tak, aby sa mi zobrazili nerovnaké súbory. Toto samo osebe asi nieje
> problém spraviť cez "diff", ale ja potrebujem aby to reagovalo aj na
> rozdiely v atribútoch súborov - primárne rozdiely v nastavení práv.

	Diff porovnava obsah dvou textovych souboru (po radcich) - bez znalosti
smyslu toho, co porovnava. Takze, pokud budou ve vypisu uvedeny i
atributy, porovna i ty.

	Zkus, jestli vypis "ls -lao" obsahuje to, co potrebujes.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz