Diakritika v XEmacse

Honza Dusak akela at terminal.cz
Mon Dec 1 15:22:45 CET 2003

 Jozef> Zdravim!  Odpovedam si na vlastny mail, nakolko sa mi s
 Jozef> uvedenym problemom podarilo ciastocne pohnut a podla
 Jozef> prispevkov v roznych konferenciach by riesenie mohlo zaujimat
 Jozef> aj inych. Navyse som problem vyriesil iba ciastocne, polovica
 Jozef> cesty k pouzitelnosti mi este chyba.

FYI: Na notebooku pouzivam XEmacs+Mule (xemacs-devel-mule) 21.5 na
FBSD 5.1 + XFree86-4.3.0 , a nemam problem vkladat ceske znaky jak pres leim ,
tak i primo z X-u .

zkuste zkontrolovat zda mate nainstalovan XEmacs-kovsky balik leim
a pak zkuste nastavit nejakou ceskou vstupni metodu ( C-x C-m C-/ ,
moje oblibena je czech-prog-2 )

Zdravi

--
Honza Dusak