problem s qmailom / maily posielane systemom

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Sat Nov 29 17:24:09 CET 2003

To som skusil ako prve. Urobil som /root/.forward
aj /root/.qmail ale nepomohlo.

Nakopol si ma ale spravnym smerom, trebalo to nastavit
tu: /var/qmail/alias/.qmail-root

Takze uz to snad bude fungovat vsetko spravne.

btw. manual ku qmailu je podla mojho nazoru mizerny, preto
som mal tolko otazok a neriadil som sa len metodou RTFM.
Pouzitelny manual je jedine na http://www.lifewithqmail.org/

Matej