kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Nov 25 13:04:58 CET 2003

Petr Bezděk wrote (2003/11/24):
> Prave to byl duvod proc jsem to instaloval s jinym prefixem, aby se daly
> binarky GCC prejmenovat. Jinak pro samotne spusteni binarniho baliku
> to nutne neni - jen knihovny jsou potreba.

Trochu jsem ze na ten build opet zacal divat - uz mam lepsi stroj nez
driv a vic mista na disku a pridali tam BASEDIR, takze to zkousim i
u sebe.

Je tam spousta zvyku z Linuxu (... :o), ktere se v BSD delaji jen
v nouzi nejvyssi. Zda se mi, ze zmenit kompilator je hracka, jen
staci trochu upravit build: Zadna instalace gcc32 do jineho /usr/local/
a zadne prejemenovavani - staci normalni instalace portu gcc32 (dnes
uz radsi gcc33) a zajisteni, aby se CC a CXX nastavilo na ${BUILD}/ccache
/usr/local/bin/gcc32 a ${BUILD}/ccache /usr/local/bin/g++32. Je potreba
trcohu upravit logiku nastavovani promenny (OOO_GCC_PATH => OOO_GCC
+ OOO_CXX), ale snad zandy problem. Jeden zkusebni preklad ted bezi,
tak uvidim.