make buildworld skonci s chybou

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Mon Nov 24 14:11:10 CET 2003

Pav Lucistnik wrote:

>A proc tam ten radek vubec mate?

No aby sa mi nastavenie pri builde neprepisalo ale generoval sa
konfigurak sendmailu podla
povodneho mc ktore pouzivam ja, ak sa nedefinuje tak sa prepise z novym
mc zo zdrojakov.
V /etc/mail/Makefile je to popisane
No problem je v tom ze ja som tento stroj zdedil a moj predchodca to
robil takto a podla vsetkeho mu to fungovalo. Preto sa pytam ze ci nevie
niekto ze v com moze byt chyba.

Steve