panic: isa_dmacheck

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Nov 24 13:31:02 CET 2003

Andrej Bojda wrote (2003/11/24):
> Zrejme mam minimalne jeden subor na diskete poskodeny. Ale preco
> mi musi spadnut cely system. Uvedena chyba sa prejavuje rovnako vo
> FreeBSD 5.1-RELEASE aj v 4.9-STABLE na PC s rozdielnym hardware.
> Ako sa to da odstranit ? Mam nieco zle nastavene ?

Implementace msdosfs je ve FreeBSD dost zastarala a nikdo uz delsi
dobu s msdosfs nic moc nedelal a take mi system delal problemy pri
chybe na mediu. V ukolnicku pro 5.2 maji "Merge of Darwin msdosfs,
other fixes", ale zatim se do toho nikdo nepustil a pred 5.2 s tim
uz nikdo asi nic neudela, takze nezbyva nez doufat v 5.3, treba se
uz nekdo najde...