kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Nov 24 13:08:39 CET 2003

Pav Lucistnik wrote (2003/11/23):
> Ja tam vidim
> USE_BISON=	yes
> coz vede ke korektni zavislosti na devel/bison ...

Problem ale je, ze port devel/bison1875 je dost agresivni a v Makefile ma

post-install:
	${LN} -sf ${LOCALBASE}/bin/bison ${LOCALBASE}/bin/bison1875

a makro USE_BISON pridava zavislost

BUILD_DEPENDS+= bison:${PORTSDIR}/devel/bison

z cehoz mi vyplyva, ze kdyz napriklad na cistem systemu dam
instalaci postgresql-devel, ktera ma v zavislostech

BUILD_DEPENDS+= bison1875:${PORTSDIR}/devel/bison1875

nainstaluje se bison1875 a vsechny ostatni porty se uz spokoji
s timto bisonem. A pokud opravdu OpenOffice s bison1875 nefunguje,
tak si myslim, ze problem tam opravdu je, a to docela neprijemny
- ja jsem taky jednou musel bison1875 rusit, ale az ted vidim, proc.
Mozna by pomohlo:

* Zrusit post-install v bison1875.
* Zrusit moznost konfliktu (CONFLICTS=...) v obou devel/bison*/Makefile
  a oba porty od sebe zcela oddelit - mam ale obavu, ze to nebude tak
  jednoduche.

Mrknes se na to? Jestli jo, tak diky ;o) Nejspis by se melo neco
napsat seanc at FreeBSD.org, ze je sice pekne, ze asi bison1875
potrebuje pro svuj postgresql-devel, ale ze tim dela pekne problemy
jinym portum a ne-devel verze by asi mely mit ve standardni instalaci
prednost. Nebo mu mam napsat sam?