Ruzna mapovani na konzole

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Nov 18 11:50:01 CET 2003

Zbynek Houska wrote (2003/11/16):
> zajimalo by mne jak dosahnout pridani dalsich jazyku do mapovani
> konzole. $TERM mam consl2 a obavam se pokud budu chtit psat ci

Nastaveni cons25l2 vs. cons25 ma (melo) vliv jen na ramecky
s ISO-8859-2 fonty.

> zobrazovat severse jazyky (iso8859-1, nebo taky kodovani pod win) tak to
> bude necitelne... Poradi mi nekdo jak toho dosahnout?

Vzhledem k omezeni hardware na 256 / 512 ruznych znaku si zadne
rozumne reseni v textovem rezimu nedokazu moc predstavit, nebo
jsem neco nepochopil? Jedine snad zkusit UTF podporu v X a mozna
porty misc/utf8locale a misc/utftools (nic z toho jsem ale osobne
nezkousel).