Prva instalacia vinumu...

lubos z snoopy01 at seznam.cz
Sat Nov 15 16:01:00 CET 2003

Dobry,
trochu som zmeteny z vinnumu.

1. je mozne odmirorovat pomocou vinum cely disk? /aj root?/
2. bez nutnosti preinstalovavat system?

V konfere som cital, ze sa neodporuca mirorovanie rootu - iba /usr a /var. Na nete som nasiel info, ze to je mozne... Prip. preco sa to neodporuca?

Moja predstava bola taka, ze odmirorujem cely disk. Ked mi klikne disk c.1 vymenim ho a cely sa zreplikuje z disku c. 2.

System 4.9.-stable, mam 2 HDD.
HDD c.1:
/
/swap
/usr
/var
HDD c.2: chcem urobit mirror.

Aspon nejaky link, kde sa to podrobnejsie rozobera. /manual som uz presiel/

diky za trpezlivost :-)

Lubos

Nejvýhodněji nakoupíte pračku,lednici, myčku, mrazničku, sušičku... a to s prodlouženou zárukou bezplatného servisu 2+2 roky. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=64772%26url=http://www.prackymycky.cz