resolv

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Thu Nov 13 12:03:06 CET 2003

Dobry den,

mel bych jednu otazku:

nastavil jsem si resolv.conf tak, abych nemusel zadavat cela jmena
pocitacu z nekterych vybranych jinych siti, nez je ta ma. Vse funguje
ok, ale za nejakou dobu prestane - a kdyz se do resolv.conf znovu
podivam, zjistim, ze je prepsan a radek search x.y.z ktery jsem tam
pridal uz v nem neni. Myslim, ze mi jej prepisuje dhcp. Mohl byste mi
nekdo poradit, jak nejak trvaleji dosahnout toho, abych stroje v
domene x.y.z mohl zadavat jen jmenem pocitace bez domenoveho jmena (aniz
bych pokazde musel upravovat resolv.conf)?

Dekuji

Marek Sulovsky