snmpwalk

Petr Var PVar at seznam.cz
Thu Nov 13 07:12:46 CET 2003

Ahoj vsichni.

Potreboval bych helpnout s snmp.
Vytvoril jsem nějakou konfiguraci pomocí snmpconf -i -g basic_setup.
A teď bych chtěl použít snmpwalk.
Mimochodem
rouser  varisimus auth
rocommunity  public 0.0.0.0/0
a hostname = localserver

localserver# snmpwalk public localserver > /prikazy/snmpwalk.out
localserver: Unknown Object Identifier (Sub-id not found: (top) -> localserver)
localserver#

Nevím v čem dělám chybu. Zkoušel jsem to různě proházet a pořád nic.

                                              Petr Varga
Pořiďte si Oskartu Partu a můžete posílat SMS a MMS za polovic ceny! Ode dneška až na věky - a to už vážně stojí za to! www.oskar.cz http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=65010%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#oskarta