Zatuhnuti bootu na Acer Travelmate290Lci

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 12 20:13:16 CET 2003

jiri.b at sendmail.cz wrote:
> mam Acer Travelmate290Lci a pri bootu kernelu FreeBSD 5.1 Current (z iso cd)
> boot zatuhne. Posledni hlaska je:
>
> pci_cfgintr: 0:2 INTA BIOS irq 11

	Hacek je v tom, ze spis nez posledni hlaska zobrazena je pri uvahach o
pricine podstatnejsi prvni hlaska nezobrazena - protoze ta odpovida
cinnosti, behem ktere k zadreni doslo. Tedy, patrne ...

	Kazdopadne, nemas moc moznosti.

	Bud' se ti povede problem vyresit nastavenimi BIOSu, Nedokazu odhadnout
co by mohlo pomoci, tedy, ja bych si, mit to v ruce, nejaky odhad
vytvoril, ale takhle na dalku to neumim. Proste zkousej.

	A pokud tohle k cili nepovede - potrebujes jine jadro, nejlepe bez
podpory toho zarizeni, ktere zlobi (dokonce to muze byt zarizeni, ktere
v notebooku ve skutecnosti vubec neni) nebo prinejmensim jinak nastavene.

	S ohledem na to, ze instalujes verzi 5.x automaticky predpokladam, ze
jsi natolik zkuseny, ze s timhle nebudes mit problem a zvladnes to sam.
Pokud se pletu, pak moje rada zni - dej tam 4.9