atacontrol

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 11 19:31:39 CET 2003

Lubos Fiala wrote:

> resim problem s vymenou disku na sekundarnim ata.
> Atacontrolem si odpojim kanal, vymenim master, kanal znovu pripojim a je
> vse ok.
> Pokud to samy udelam u slave, atacontrol mi ho nenajde a v logu je toto:
> ata1-slave: ATA identify retries exceeded
> ..jediny co pomuze je reboot.

	CAM subsystem bohuzel nedokaze z ATA udelat plnohodnotne SCSI - a ATA
neni HOT-PLUG sbernice. Pripojovani a odpojovani arizeni za chodu neni
teoreticky vubec mozne, jakkoli v praxi fungovat nekdy a za urcitych
okolnosti a pri trose stesti muze.

	Domnivam se, ze pomoci by MOHLO kdybyste po vymene slave odpojil a
zpetne pripojil k napajeni master-disk. Nicmene, pomoci to nemusi.

	Bylo by jistejsi, kdyby odpojovany disk byl na sbernici sam.