pridani pravidla do ipfw

Viktor Cizek vcizek at atlas.cz
Tue Nov 11 16:35:20 CET 2003

Michal Bednar napsal(a):

>Zmeny se uplatni okamzite, ale zalezi na poradi jednotlivych
>pravidel.

Vyborne, mam tedy nyni jistotu, ze to tak je. Chyba tedy bude nejspis v
poradi. Musim se na to jeste jednou peclive podivat.

>Ja vzdy textove upravim zmeny primo v rc.firewall a pak "sh
>/etc/rc.firewall" zmeny provedu a mam jistotu, ze po restartu budu
>mit to same.

Hmm... Toto mne jaksi nenapadlo. Neuvedomil jsem si, ze na zacatku
rc.firewall je "flush", takze se vyprazdni tabulka pravidel a nove se
naplni, tedy po jeho provedeni  vlastne dostanu ipfw do stavu jako po
pristim startu systemu.

Viktor Cizek